Manor je plemićki posjed - estate, a sam naziv potječe još iz srednjeg vijeka s vlastelinskih parcela - villa ili luksuzna nekretnina koja je je okružena velikom parcelom. Ključna nekretnina na posjedu bila je građena s jednom svrhom - da traje. To daje karakter brandu - onaj koji stoji čvrsto, koji je stabilan. Manor, koji predstavlja svojevrsnu utvrdu, ostavlja i dojam povjerenja i zaštite. Kada smo stvarali naš brend, imali smo jasnu viziju u kojem smjeru ćemo razvijati svoju ideju te kojim osobnostima graditi svoj tim. Sigurnost, povjerenje i znanje naš je strateški triptih, a odabir boja također nije slučajan. Zlatna i plava kao boje postojanosti i znanja krase naš logo, kao i 200 m2 prostora u Adamićevoj 36. U središtu Manorova koncepta su ljudi, stručnjaci različitih područja znanja. Spojili smo najbolje od svakoga: brzinu i način obrade informacije kod mlađih te uljuđenu komunikaciju, kulturu i iskustvo starijih. Svima im je zajednička strast koju žive: nekretnine. Bilo da kupujete, prodajete, iznajmljujete ili investirate, naš tim stručnjaka pomoći će vam ostvariti vaše želje i otvoriti vrata novoga doma.